Valborg å massa annat ; )

Grymt skönt det var att krypa ner i sängen nu!! Känner mig helt slut i både kropp & knopp!

Igår var det Valborg och på dan tog jag å tuva en promenad med camilla! Det var trevligt å hennes lilla mage (gravid) är såå fin! Och den växer!! : ) hihi..

På kvällen kom Rikard & Angelica hit m barnen. Vi käkade lite mat å så. Tuva var övertrött, hade inte sovit ngt under dan å när hon väl somnade vilket eg var för natten så skulle vi bege oss till Folkparken för att titta på brasa. Kändes lagom kul att börja flytta över henne till vagnen då när hon äntligen kommit till ro men det gick bra! Det var jättemkt folk i Folkparken. Vi tittade en stund men det kändes ganska meningslöst så vi blev inte så långvariga! När vi kom hem så åt tuva och sen decka hon direkt <3

Idag mötte vi upp Elin m familj och även Carro som var hemma på en snabb visit för att titta på bilkortegen. Vädret var perfekt för att sitta ute..

Imorgon ska mitt lilla hjärta få sina vaccinationssprutor : ( usch!! Tur att pappa Robban ska med o vara den "starka" av oss! Om Tuva mår bra under dagen sen så åker vi mot Västerås redan imorgon efm. Gör hon det inte så väntar vi till fredag med att åka!

Hoppas det kommer gå bra att spendera helgen borta! Det är verkligen lätt att "komma ur" rutiner man har med Tuva när man inte är hemma eller har besök tex har jag märkt! Såklart man måste kunna resa bort osv men man vill gärna inte rucka på de bra rutiner man lyckats skapa. Jag tänker främst på kvällsrutiner å sömnen. Har också märkt att när det blir för rörigt så blir Tuva styrig med maten, vägrar äta eller äter bara skvättar! Jaja det blir nog bra ; )

Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0