September, redan.

Bloggtorka, jovars! Ligger i badet nu och tänkte att ett inlägg vore på sin plats, även en fbstatus fick mig att inse att det var dags!

Tiden pinnar på. På torsdag blir Tuva SJU månader. Tiden har aldrig gått så fort i mitt liv som den gjort sedan Tuva kom. Känns nästan läskigt..

Tuvas första 2 tänder har nu börjat kika fram och inte helt utan bekymmer. Lite feber, lite snorigt, mkt gnälligt och så lite löst bajs på det haha. Hoppas det försvinner nu när de ändå har spruckit fram.

Att sitta går bättre o bättre men det är ju inte allt för stadigt än! Hon har även börjat dra sig upp från mage till "krypsställning" och där står hon å typ gungar o blir arg för att hon inte kan ta sig framåt, än! Hon är så söt ( :

Igår sänkte vi faktiskt sängen ett snäpp då jag tycker det känns läskigt när hon står på alla 4 i sängen. När hon väl sätter upp händerna på kanten så känns det som att hon lätt kan häva sig över!

I övrigt om man bortser från tandgnället så tycker vi att hon är en väldigt glad å mysig tjej! Älsklingsunge! : )

Imorgon ska vi gå till öppna förskolan för första gången tillsammans med Elin & Ingrid! Ska bli kul : )

Får räcka såhär. Måste tvätta håret nu så jag hinner se lite av idol mohaha..



Kommentarer
Johanna

Ja tiden går ju så snabbt när man ha en liten. Stora tjejen nu ju : )

2013-09-02 @ 21:28:39
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0