- Stora tjejen!

ÄlsklingsTuvan har fått flytta in i sitt eget rum idag, så inatt sover hon första natten i eget rum : ) ååååh !! Det borde inte vara några problem eftersom hon hittills sovit hela nätterna igenom (förutom vissa undantag). Det är nog mest jag som tycker det är lite jobbigt å tomt hehe. Det känns som att hon börjar bli så stooor, min fin fina älskade tjej !

Imorgon ska jag ringa BVC å fråga lite. Tuva har alltid varit en kräkunge efter matning. Men senaste veckan har hon kräkts så mkt?! Vet inte om det beror på att hon är så aktiv hela tiden, rör sig mkt och tar i för att "prata" (läs skrika haha). Känns bättre å fråga lite än att inte göra det iallafall..

Ska även ringa VC för min egen del. Jag har ju yrsel o har haft en tid. Även illamående. Idag har jag tillomed kräkts. Börjar bli lite orolig och undrar vad det är som är fel?? Orkar inte må såhär mer...

Hoppas må bättre imorgon, ska fortsätta göra fint i Tuvas rum, fixa inför dopet mm...

Idag var vi en sväng hos Robbans syrra, hämtade min plånbok som jag glömde där på midsommar o kollade på söta kaninungar dom fick hem idag! Sedan blev det lite handling! Vi köpte en rosa rund ryamatta till tuvas rum, blev jättefint!! Sen kom Carro o Peter förbi en sväng! Nu blire sängen, sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0