Dålig!!

Tusan vad det går dåligt att blogga. Jag hinner inte, orkar inte fast jag eg vill haha! Jag älskar att kunna gå tillbaka i tiden å läsa. Har alltid haft blogg mer eller mindre å det är mysigt att kika in å se vad man hade för sig för flera år sedan då o då..

Och jag har typ minne som en guldfisk så ibland har jag haft stor nytta av bloggen då jag kunnat gå tillbaka å läsa.

Vi har haft en mysig helg iallafall. Ifredags lagade Robban jättegod mat som vi avnjöt med ett glas vin / öl till. Senare på kvällen kom min bror och en vän över. Vi drack lite mer vin, spelade musik, körde lite Wii å hade jättetrevligt! Igår blev vi utbjudna på restaurang av våran snälla granne! Vi gick till Butlers och maten var verkligen kanon!! Lyckad middag och kväll som vi avslutade på Bishop!

Mamma var hemma hos oss med Tuva, första gången vi hade barnvakt : ) Synd bara att Tuva hade missat sin sovstund på dagen och var övertrött å ledsen på kvällen. Stackars mormor hehe. Men det hade gått bra ändå å Tuva sov när vi kom hem, lilla hjärtat <3

Planering av dopet pågår för fullt. Det börjar närma sig! Nu är inbjudningarna skickade iallafall. Jag känner lite stress över dopet o allt, hmm. Ska försöka tagga ner lite!!

På tisdag ska Jag å Tuva, Elin å hennes små tjejer, Carro och Ida å hennes son åka till Kolmårdens Djurpark : ) Ska bli jättemysigt!!

Sov gott !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0