8/10-13

Tisdag, känns som att det kommer bli en seg vecka då Robban jobbar både dagar och kvällar just nu. Jag tycker matlagning å allt blir så tråkigt ensam. Jag har ju Tuva såklart men ni förstår vad jag menar ; )

På tal om mat, igår gjorde jag korvstroganoff o ris till lillan. Hon åt även det med god aptit! Så kul att hon gillar min mat nu! Nu har jag lagat 4 olika rätter som hon gillat och skönt att ha bunkrat upp i fysen lite! 

Tuva somna för en stund sen och när hon vaknar blir det lite lunch och sedan ska vi ta en promenad samt handla lite!

Igår var dagen så grå å tråkig så vi tog en tur till öppna fsk. Var massa folk där igår, lite för mkt för min smak. Inge kul när barnen knappt kan röra sig för att det är så mkt barn. Men sångstunden var mysig som vanligt iaf! : ) på torsdag går vi dit tillsammans med Elin, Ingrid, Maria och Charlie igen! På torsdag ska vi även till BVC. Ska bli kul å se hur mkt skruttungen har växt!

Nu har vi målat våra matsalsmöbler som var i ek vita, eller Robban har sprutat dem : ) tror det blir kanon!! Nu ska jag hitta ett fint tyg att klä om stolarna med, dom är i svart skinn nu men helt förstörda från när vi hade katt! Så nytt tyg kommer göra dem som nya!! Och sen ska vi spruta vitrinskåpet/bokhyllan vit också! : ) 






Kommentarer
Camilla

Skit Fiiint :D har ni en sån där mockapär som man sprejar med??kram

2013-10-10 @ 13:31:05
URL: http://www.minunderbara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0