~ Pust, stånk och stön..

Ojoj slut som artist!! Mötte upp Angelica å Felicia på stan vid lunch. Gick en sväng. Jag lämnade tillbaka en tröja som jag inte var nöjd med och så köpte jag söta rosetthårspännen till Tuva : ) Hoppas hon gillar det bättre än hårband hihi. Blev lite servetter, bakformar, strössel mm oxå som ska användas till bak till dopet!

Sedan åt vi god sallad på PAUS! Men det var mer jobbigt än gott då Tuva blev hysteriskt ledsen precis när vi beställde typ. Hungrig + hennes "sovtid" på dan. Lugnade ner sig lite medan hon åt men sen blev det gråt igen - lilla gumman! Att somna o sova i vagnen gick inte, inte heller i bärselen så rubbningen av hennes vanliga rutiner med vilan gjorde hela efm och kvällen jobbig!! Efter gråt, skrik och lite mer mat så somnade övertrötta fröken runt 20 iallafall!

Själv är jag helt slut efter denna dag!! Robban jobbar lite just nu på kvällarna, men är snart klar tack å lov. Att vara ensam hela dagarna + kvällarna är lite tufft faktiskt. Inte om allt är lugnt å bra men dagar å kvällar som dessa är det skönt när man kan hjälpas åt / byta av varann lite! : )

Tack för idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0