Mors dag, dop mm...

Idag har jag bokat kyrka till dopet å grejat. Det blev inte den kyrkan jag hade velat helst då det inte fanns ledigt där förrän i aug å vi vill ha tidigare än så. Men det blir nog bra iallafall. 6 Juli blir det iallafall så nu behöver vi planera mat, dukning mm... Ska försöka å ta det med ro ; ) hmm..

Helgen som var gick lika fort som vanligt med trevlig var den! Grillning å lite vin, dans mm blev det i lördags! : )

Igår kom svärmor & J till oss på en fika! Var ett tag sen vi sågs. Det var även min första Mors Dag igår, tänk att jag är mamma hihi. Fick världens finaste blomma av Robban å Tuva <3 Älskar er!! Så mycket!!

Nu är kl 22:15 å jag ligger i badet. Ska tvätta håret å greja nu så att jag kommer i säng snart!! Imorgon blir det fika/lunch med Angelica & Felicia! Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0