- Ska bli så skönt å sooova!!

En trött mamma har precis duschat å slängt sig i sängen, äntligen!

Vid lunch tog jag & tuva spårvagnen till Klockartorpet för att hälsa på Carro en sväng innan hon och Peter skulle iväg på syrianskt bröllop (så coolt). Tuva ville inte alls ligga ner i vagnen så jag fick plocka upp henne och när hon fick sitta i knät o titta framåt var allt jättekul!! Bestämda lilla fröken!!

Carro gjorde sig ordning för kvällen medan vi var där och både hon å Peter var superfina! : )

Tuva har inte lyckats sova ett dugg på dagen idag, eller 15 min kanske. Så det var en övertrött tjej vi fick tampas med ikväll men tillslut så! Skam den som ger sig! Var nära på att ta upp henne i famnen flera ggr men nä, ögonen gick i kors å jag tänkte hela tiden att om hon ligger en stund till så somnar hon! Hon var inte ledsen eller nåt, bara styrig å for omkring i sin säng ;b

Tuva fick nya fina snuttisar idag. Hon har ju en som hon älskar som vi köpte i en butik i Vilhelmina. Kommer inte ihåg märket just nu men vi hittade iallafall precis likadana på babyproffsen i 4-pack för 199:-. De var i rosa o olika mönster! Jättefina! Så nu har vi å byta med för det händer ju att det kommer kräka på snutten ibland osv ; )

Nä, nu ska jag sova! Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0