- Nya tag!!

Fasan vad jag fuskar med kosten just nu! Inte alls bra! Det är så svårt att vara strikt när man reser bort osv. Och idag ska vi på kalas å jag har redan blivit informerad om att det bjuds på smörgåstårta haha ; )

Men jag har även haft sånt enormt sötsug senaste veckan, antagligen pga att jag avvikit från kosten å ätit mer kolhydrater! Annars brukar sötsuget försvinna fort när jag kör LCHF! Så igår slank det ner lite godis hmmmmm...

Låg på - 7 kg men nu har jag gått upp 1 kg ca! Imorgon blir det nya, hårda tag igen!!



Kommentarer
Johanna

Samma här. Inte varit så bra senaste 2 veckorna här : ( har rört på mig lite iaf. När det har gått så bra ska man ju inte förstöra alltihop. Nu är det på det igen : )

Kram

Svar: Ne eller hur! Men det är så jobbigt å komma in i det igen när man "fuskat" ett tag! Men nu köör vi!! ; ) Kram
Emelie

2013-05-10 @ 23:23:54
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0