- Almost over!

Skönt att denna dag snart är över! Har känt mig uttråkad fast ändå inte velat göra ngt, trött och lite nere : (

Tuva har sovit jättedåligt i 2 nätter nu så antar att sömnbristen påverkar humöret en del. Vet inte varför hon sovit oroligt?! Drömmer? Tänder på G? Ngn utvecklingsfas? Hoppas hon sover inatt iallafall..

Trotsade trött och deppigheten på efm och tog en promenad iallafall. Jätteskönt ute å jag tog lite fina kort : ) se nedan!

Imorgon skulle jag träffat Elin men det blev inställt. Blir en promenad med Angelica & Felicia istället, ska ju vara bra väder har jag hört så kanske kan sola lite också?! : )

I måndagskväll fick jag världens migränanfall, spydde å huvudet kändes som att det skulle sprängas! Dagen efter var det borta men jag hade yrsel å mådde lite illa. Det fick mig att fundera. Sist jag hade migrän, då när jag var grymt bakis så fick jag också yrsel å illamående efteråt. Yrseln verkar alltso hänga ihop med migränen... Inte haft så förr men läst mig till att det kan bli på det viset! Hmm... Hoppas slippa migränen på länge nu!!




Kommentarer
Linnea

Hej vännen :) Har det andra gått bort att du känner dig yr hela tiden?

2013-05-17 @ 20:57:05
URL: http://Linneavennberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0