Update om senaste dagarna!

Då var påsken över snart! Gårdagen var trevlig, vi var först på påsklunch hos Robbans mamma och Janne, där var även Robbans syster m barn. Tuva var dock inte så pigg o glad då. Hon hade magont (verkade det som) plus att hon kändes övertrött och kunde inte komma till ro. Det var så rörigt med de andra barnen och hon blev störd hela tiden! Hon åt inte ordentligt heller. Jag kände mig stressad och irriterad över att hennes vanliga rutiner (de få hon har, rubbades).

På kvällen åkte vi till mamma där min bror och Anette var. Vi grillade och drack lite vin/öl och det var sååå gott! Tuva åt som en häst och slocknade för kvällen. Pluttan <3 När vi kom hem åt hon lite till och sov sedan jättebra under natten. Ett mål mat efter 5 h och sen somnade hon om enda till 9 imorse : )

Idag har vi varit ute å gått i det fina vädret, hela 2 timmar! Var lite slut i bena efteråt faktiskt : )

Inatt sover Tuva i sin säng för första gången! I vårat rum såklart. Innan har hon legat i sitt babynest mellan oss. Jag tycker det är så mysigt så det känns lite ledsamt : ( men det blir bäst i längden! Och hon ligger ju i sin säng precis bredvid mig hehe. Men hon ligger fortfarande i sitt nest - det borde vara en trygghet för henne att vi bara flyttat över det till sängen! Hon har ju trots allt sovit i det i snart 8 veckor och sängen är ju fortfarande så stoor för henne : ) Hoppas på att hon sover bra inatt och att det ska funka!!

Själv ligger jag tätt intill Robban på hans arm, och det var ju inte igår hihi <3

Sov gott med er! Och förresten, jag har inte ätit en enda godisbit under påsken! Det tycker jag är duktigt gjort ; ) Imorgon har 3 v med lchf gått och det är dags för vägning!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0