Snart helg! : )

Trött mamma här idag. Har tvättat världens berg med tvätt, vikt hälften och har hälften kvar. Robban är å hjälper min brorsa med en grej så ska ta tag i resten av tvätten när han kommer annars blir den bara liggande i flera dagar hehe.

Men just nu vill min lilla tjej ha sällskap så jag gosar med henne sålänge <3 Vi ligger i sängen å tittar på Sofias Änglar! Brukar inte se det programmet då jag blir så ledsen av att se det : ( men nu var det på så jag småkollar lite...

Mamma kom hit på fm. Jag fixade lchf-räkmacka åt oss - mkt gott! Se bild nedan..

Och på efm kom Sandra och barnen hit på en fika o lite bus. Eric hade köpt vattenfärg å målade fina teckningar åt mig & Robban! : ) Han är så söt!! Sandra säger att han vill ringa till oss hela tiden, å att vi ska hämta honom o så säger han att han älskar oss haha <3 Lilla gubben...

Imorgon ska vi ev till C & L och äta middag tillsammans med dem och Sandra å barnen : ) På lördag ska vi hem till Angelica & Rikard, käka tacos å umgås. Ska bli kul å se hur mkt det skiljer storleksmässigt på Tuva och Felicia nu :D Felicia är lite mer än 3 månader..

Ha en trevlig torsdagskväll, imorgon är det freeedag ; )






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0