Slappardag!

Det har varit en mycket bra natt. Tuva åt vid 20:30 och somnade kort efter. Vid 2 kollade jag på klockan och blev lite chockad över att hon inte vaknat tidigare å gråtskrikigt som hon brukar då maten helst ska serveras på 2 röda!! Hon började kort efter röra lite på sig men jag kunde i lugn och ro gå å göra mat och efter det byta blöja! Sen åt hon, rapade lite och somnade om direkt!

Började röra på sig igen vid 6:30 men utan gråt & skrik även denna gång : ) fick mat, var vaken ngn timme och sen somna vi båda om en stund..

Igårkväll fick Tuva äntligen träffa sin fina faster å sina kusiner från Västerås : ) imorgon ska vi följa med dem till busfabriken! Då får faster passa Tuva lite så jag kan leka med grabbarna :D Elin ska ev följa med också, hoppas!

Idag har vi en slappdag, Robban ska jobba sent också. Tråkigt men välbehövligt ekonomiskt ; )

3:e dagen men LCHF kost också, känns bra såhär långt och jag hoppas på bra resultat som sist!! Igår blev det även en långpromenad med mami och tuva..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0