~ Ny vecka

Ny vecka, nya tag. Idag har det gått en vecka sen jag började med Lchf och vågen visar minus iallafall så det är bara fortsätta å kämpa på : ) det svåraste av allt är att hinna med å äta!!

Idag har vi haft besök av Jessica och sötaste lilla Elvira på 13 månader. Hon är såå go och i sån himla mysig ålder! Världens gladskit : ) Tuva fick fina presenter, ska ta en bild å visa er imorgon!!

Nu ikväll har vi varit hos Robbans syrra en sväng, gosat med Tuvas kusiner som blir såå glada när vi kommer hehe.

Tuva har förresten börjat med en ny grej när hon ska sova. Då ska hon ha snuttefilten för ansiktet , hon är såå söt! Men jag blir lite nojjig, gillar inte att filten täcker mun å näsa så när hon somnat lyfter jag bort så filten bara täcker ögonen hehe <3

Imorgon ska jag göra klar förlossningsberättelsen! Och dela med mig till er som vill : ) Nu ska jag passa på å sova medan Tuva gör det!



Kommentarer
Anneli

Våran lilla tjej sover oxå gärna med nånting över ansiktet men det e jag snabb med att plocka bort när hon väl sover ;)

2013-03-18 @ 21:57:46
URL: http://vardagssaker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0