~ Långpromenad i solen ~

Inatt sov Tuva nästan 5 timmar utan avbrott för mat eller ngt annat. Så härligt det kändes å vakna innan hennes matskrik å upptäcka att klockan var mkt mer än vanligt hihi : ) trots lite extra sömn inatt så var jag dödstrött imorse, så efter matning somna vi om å låg och drog oss enda till 11 - så skönt!

Sen gjorde vi oss redo för en lång promenad. Vi gick i en timma och 10 minuter, skönt för Vidar att få rastas ordentligt också! Tuva bröt ihop precis innan vi var hemma, upptäckte direkt när vi kom hem att hon bajsat/höll på så det var nog därför! : )

Nu har jag nyss ätit en tonfisksallad som jag slängde ihop! Första jag åt idag så det blev både frukost och lunch. Man hinner inte riktigt med sig själv alla ggr längre hihi. Tuva somna precis och jag funderar på att vila en stund jag med. Men först måste jag ringa några tråk/viktiga samtal..



Kommentarer
Sanna

Älskar den där jumpsuiten så himla snygg! Och behändig :)

Svar: jaa, jag älskar den : )
Emelie

2013-03-10 @ 12:27:13
URL: http://sannafuents.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0