1 månad <3

Fast lillan är väldigt "snäll" man benämner ju inte barn så men ni förstår vad jag menar. Hon är inte spec skrikig/ledsen osv (ÄNSÅLÄNGE) så har jag känt att man inte hinner med mkt alls förtillfället..

Att hinna sminka sig, fixa håret mm är liksom inte prio 1 just nu ; )

Men just idag har jag faktiskt hunnit med saker. Promenad med hundarna, ätit frukost (kors i taket), varit hos min löneassistent och fixat med papper igeen, och sen vi kom hem därifrån så har lillan sussat så gott i vagnen så jag har hunnit rensa och få ordning i min garderob som såg ut som ett bombnedslag!! Och på tal om kläder, jag har fan inga kläder känner jag, inga fina! Bara massa skit känns det som! På måndag börjar mitt nya, nyttiga liv och när jag når mitt mål ska jag fan byta ut en hel del i garderoben!!

Och mitt mål förutom viktminskning är att börja använda jeans!! I gymnasiet och innan det så gick jag jääämt i jeans! Nu är det typ det värsta jag vet och jag bor i tights, vilket jag tröttnat som fan på!! Så ja - Börja använda jeans igen är mitt mål!! Tänker inte köpa några än, eftersom jag absolut inte är i önskad size nu , men sen sen sen : )

Tillbaka till det här med tid! Jag har hunnit dammsuga och damma också. Om en stund kommer Robban och då ska vi till hans mamma å lämna våra hundar. Dom ska bo där ihelgen då vi åker till Sthlm imorgon - ska bli så kul! Imorgon ska vi umgås med Carro å Peter och äntligen få se deras fina lägenhet! På lördag ska vi träffa min släkt och fira min farmor i en lokal - hon fyller år idag! Ska bli kul att dom äntligen får träffa Tuva också : )

Ikväll ska vi till min mamma som också fyller år idag och fira henne lite : ) älskade mami <3

Ja, dagarna går och det är fort också! Lillan blev ju hela 1 månad i tisdags <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0