V 36!!

Herregud, går in i V 36 idag! Det är ju hur läskigt som helst - iiih! : ) Men också hur skönt som helst att vi närmar oss det slutliga målet, vår lilla älskling!

Jag antar att de sista veckorna kommer kännas tunga och sega men alltså från v 30 fram tills nu tycker jag ändå att det har gått väldigt fort!

Dax att börja se över väskan som ska med till förlossningen osv, man vet ju faktiskt aldrig när det sätter igång!!

Klockan är väldigt tidigt just nu men jag har världens halsbränna och svårt att sova "/ hoppas att tröttheten kommer snart så att jag kan somna om en stund!

Idag har vi inte mkt mer planer än att fixa lite här hemma och i vårat vindsförråd så att vi kan rensa ur det som ska bli bebis rum osv. Jag ska även försöka ta en liite längre promenad för att se om min mage mår bättre av det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0