Torsdag 3/1-2013!

New day, herregud dagarna bara flyger förbi. Robban har ju varit ledig sen innan jul men den ledigheten börjar gå mot sitt slut nu, det är trist : (

Illamåendet som kommer på kvällarna är också trist!! Igår innan jag äntligen somna så spydde jag som en gris. Förstår inte varför illamåendet kommit tillbaka?! Men nu på morgonen mår jag bra igen. Det är ju nästan så att man vill undvika å äta för att det känns som att det blir bättre då... Suck...

Dagens planer är iaf att tvätta, börjar kl 14. Och sen runt 17 tiden ska jag träffa Elin & Verro - ser fram emooot! : ) Elin har även bebiskläder åt oss hihi, så snällt ! <3

Nu ska jag ut med hundarna i det tråkiga vädret (hört att det regnat hela morgonen). Sen blir det frukost och sen får vi se om vi hinner träffa Robbans syster Sandra som är här å hälsar på med sina barn. Annars får det bli imorgon : )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0