Söndag!

Idag har vi varit på 5-års kalas hos Phoenix! Det var trevligt förutom att min jäkla mage gör ont och är till besvär hela tiden : (

Annars har dagen varit slapp, känt mig trött som tusan. Somna inte ordentligt förrän vid 4 nånting imorse. Robban och min bror kom indunkandes inatt runt 02:30, då hade jag sovit nån timme kanske å sen hade jag väldigt svårt att somna om !!

Gårdagen var iallafall mysig. Vi åt jättegod middag hos Conny & Lena tillsammans med Robbans syster och hennes 2 barn - gosungar!! Slänger in en bild längst ner på lilla Axel, som inte är liten längre - guud vad fort det går!

Ska försöka sova tidigt ikväll, Robban börjar ju jobba imorgon "/ och på kvällen ska vi på första föräldragrupps mötet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0