Nya tvättmaskinen luktar starkt av ngt?!

Vi köpte ju ny tvättmaskin efter jul där precis. När vi ställt upp den hemma så reagerade vi direkt på att den luktade ngt starkt. Inne i själva trumman. Jag vet inte om det är typ stark gummilukt? Jag mår iallafall illa av doften och står inte ut. Testade att tvätta våra kläder och de luktade inte illa efteråt utan luktade tvätt och sköljmedel. Men idag tvättade jag lite bebis kläder och då med parfymfritt tvätt o sköljmedel. Dessa tycker jag nu luktar svagt av den där "gummilukten" el vad det nu är som luktar! Skitirriterande...

Ngn annan som varit med om detta i samband med ny tvättmaskin? Ska ringa butiken å höra imorgon...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0