Not My Day

Föräldragruppen var helt ok. Infon och allt vi prata om kändes bra. Det tråkiga som jag/vi kände var att det mest var äldre par där. Jag hade hoppats på fler i våran ålder så att man kunde knyta lite kontakter kanske. Men men, så äre!

Har varit på fruktansvärt dåligt humör hela dagen. Irriterad på alla papper som ska in här å där, pengar, ont i magen och ja, allt!

Och så upptäckte jag att jag börjat få lite bristningar på magen, jag som verkligen trodde jag skulle klara mig utan det! Men nä! Tjock är jag och det går jag med på men bristningar går väl aldrig att få bort ens - : (

Kass dag bara..



Kommentarer
Camilla

Du ska nog inte oroa dig om bristningar Mli! Vet flera som haft det men när de sedan har gått ner i vikt så har de blekts och knappt synts överhuvudtaget:) Kram

Svar: Ja jag hoppas de bleknar iallafall! "/ Kram
Emelie

2013-01-08 @ 13:38:21
URL: http://www.minunderbara.blogg.se
Anonym

Får man inte så stora och så många brukar dom kunna blekna bort med tiden. Det finns även en kräm man kan smörja magen med i förebyggande syfte mot bristningar :) jag fick en pytte liten på min ena höft haha men den e borta nu heehe
Kram carro s

2013-01-08 @ 18:17:47
Anonym

Får man inte så stora och så många brukar dom kunna blekna bort med tiden. Det finns även en kräm man kan smörja magen med i förebyggande syfte mot bristningar :) jag fick en pytte liten på min ena höft haha men den e borta nu heehe
Kram carro s

2013-01-08 @ 18:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0