Mumsfillibabba !

Åh, jag ville inte få den här "längta ihjäl sig känslan" och hela tiden tänka att snälla bebis kom nu snart hehe. Men så känner jag! Det börjar bli så tungt å göra ont överallt, känns som det är därför jag önskar att tiden kunde gå 10 ggr fortare!

Magen är åt skogen varje dag just nu! Igårkväll innan vi la oss efter en hel dag med förvärkar (tror jag) + annat magont så tog jag laxoberaldroppar o hoppades kunna få gå på toaletten nu idag på morgonen. Men icke, jag fick bara totalkramp i magen o låg flera timmar å bara fokuserade på att andas o vred å vände! Tänker inte ta laxoberal mer nu, jag får bara ont i magen o det har ingen effekt! Helt sjukt, ska inte laxoberaldroppar typ vara det värsta man kan ta i laxermedelsväg?! Aja, nog om skitprat haha...

Klockan drog iväg så mkt igårkväll då vi var iväg på kvällen så det blev inte av att vi lagade ngn god middag! Vi hyrde istället film och köpte spicy hot - väldigt gott det också ; ) Hyrde 3 filmer å jag valde Magic Mike - mohaha. Filmen var väl inte den bästa jag sett men Channing tatum kan sin grej liksom och den var underhållande iallafall :D

Gårdagens middagsplaner är i full gång just nu istället. Vi ska äta hasselbackspotatis, fylld fläskfilé, sallad å sås! Och jag ska göra efterrätt som liknar friterad banan man brukar få på Kinaresturang m vaniljglass mm. Gott va?

Robban har tapetserat barnrummet idag också, eller han har satt över den blommiga fondväggen vi hade till vit tapet bara som det är på resterande väggar! När bebis väl är här så får vi se om vi vill ha ngn fin barntapet som fond eller vad vi nu känner för! Vitt funkar finfint i början! Sen kan man inreda med massa fina färger på saker som matta, lampa, gardiner mm : )

Imorgon kommer Carro & Peter en sväng innan dom far tillbaka till Sthlm igen! Ska bli trevlans..

Ha en mysig lördagkväll ni som läser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0