Mindre oro <3

Idag har det varit en bättre dag! Imorse när jag vaknade så var det fortfarande lugnt i magen, bråkade lite men ingenting hände. Gick upp och gjorde ett glas med stark saft o satte mig i soffan. Efter en stund fick jag några buffar <3 Sedan skulle jag ta en dusch men blev så frusen så jag tappa upp ett bad istället och under tiden jag låg i badet så både såg och kände jag hur bebis rörde sig.

Sen har jag känt några ggr till o från under dagen så nu är jag lugnare! : ) Tack för fina kommentarer också <3

Vi har varit iväg och åkt lite pulka med Sandra, Eric, Axel och Conny! Kul men iskallt efter en stund, det blåste så kallt : ( Efter pulkaåkningen gick vi hem å fikade i värmen men jag känner mig fortfarande kall så jag funderar på ännu ett bad!

Ha en mysig kväll, vi ska ta det lugnt å bara mysa! Min mage är fortfarande kaos och det gör mig helt matt!! :(



Kommentarer
Natalie - Liten i magen <3

Det är så dumt, kan inte hitta di blogg på bloglovin så den blir lättare att följa. Kan du inte komma på det! :D så man kan följa dig via den sidan!! :)

Svar: Jag har inte riktigt fattat det där med bloglovin. Man måste väl typ registrera sig nånstans? Ska kolla upp det : )
Emelie

2013-01-12 @ 21:16:48
URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0