Livets största resa!

Då var 2013 här, det tar ett tag innan man vänjer sig vid att det är nytt år. Alltså spec när man ska skriva datum mm.

Är nöjd med mitt 2012. Det blev ett bra år med flytt tillbaka in till stan vilket kan ha varit det bästa beslutet någonsin av flera anledningar! : ) Och år 2012 kommer ju alltid vara ett speciellt år för oss, där började vår största resa i livet. = vi blev gravida, vi ska om några veckor bli föräldrar <3 det är såå stort!

Det har inte varit en dans på rosor att vara gravid, speciellt inte ibörjan för min del men det är ändå det bästa jag varit med om! Illamående, migrän, värk både här å där är redan nu så värt det så när vi väl har vårat lilla pyre här lär det vara som bortglömt! Jag hoppas iaf det ; )

Efter så många månaders väntan och längtan så trodde jag att det skulle kännas mer verkligt. Jag känner mitt älskade barn flera ggr om dan och det är inte alls långt kvar tills vi har h*n i vår famn. Meen det går inte inte inte förstå!! Det kommer inte bli verkligt förrän h*n är här <3

Robban min ängel och stöttepelare. Min graviditet har nog varit rätt tuff för honom då jag som sagt mådde fruktansvärt dåligt ibörjan. Han fanns där hela tiden, gjorde allt för att jag skulle må så bra som möjligt men det var nog inte lätt. Och att se mig må så dåligt tog på honom oxå, det vet jag! Han har även fått stå ut med mitt svajiga humör, och mina utbrott för småsaker, stackars haha <3 Men han är nog lite gravid han också för hans humör har under graviditeten också varit lite svajigt periodvis ; ) Men jag förstår oss båda, det är mkt som händer i våra liv och i min kropp! Jag är så lycklig över att just han blir pappan till mitt barn iallafall, jag älskar dig Robban mest av allt!! Alltid du & jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0