Lite bättre..

Godkväll! Hoppas ni mår bra?!

Jag mår förtillfället bättre!! Efter ett samtal till förlossningen för råd & tips på vad jag får ta för att få igång magen så blev det en dos av laxoberaldroppar! Kort efter kunde jag gå på toaletten, kanske inte så mkt som eg skulle behövas men det onda släppte lite iallafall o det lilla gör mig glaad!! Mkt tjat om magen o lite privat info såhär haha, men jag bryr mig inte o är man lite kvacklig så får man låta bli å läsa helt enkelt ; )

Ikväll har Robbans syster Sandra varit här åh käkat hos oss, hon är en härlig människa å man trivs verkligen i hennes sällskap <3 Hon hjälpte mig stryka upp d där gardinerna jag skrivit om tidigare - guldvärt!! Sedan skulle hon vidare på lite fest så hon bad mig om lite smink å hår hjälp! Hjääälp tänkte jag haha, jag är inte van att styla ngn annan! Men hon blev nöjd å fin iallafall!

Tidigare idag så åkte vi ut till Restad och fotade lite med min nya kamera : ) Har ju varit jättefint väder idag men då jag hade askramp i magen å knappt kunde stå upprätt så blev det bara en snabbis, får bli mer en annan dag! Jättenöjd med kameran iallafall! : )

Nu har jag intagit sängläge, blir lite tv och sen försöka sova : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0