Längtan!

Känns som jag suttit i "viktiga" telefonsamtal hela dan idag, ett par timmar for iväg iallafall! Pratat med min löneassistent som jag måste träffa på torsdag för att komplettera papper så akassan blir nöjda, pratat med Akassan och försäkringskassan! Hatar jobbiga samtal om saker jag fattar hälften av!

Sedan skulle jag ansöka om föräldrapenning på nätet, då försäkringskassan helst vill att man gör just detta på nätet! Satt i 100 år å undrade fr.o.m. vilket datum jag skulle söka från? Jag vet ju inte när bebis kommer och vill inte ta ut några dagar innan h*n gör det heller! Tillslut fick jag veta från folk jag känner att jag söker när bebis väl tittat ut om jag inte behöver få ut ersättning innan?! Bra där, kunde inte hon på FK jag prata med för ett tag sen sagt det till mig direkt. Hon sa ngt helt annat och jag vet ju inget, det är ju första gången jag gör detta liksom! Jaja, nog om det..

Fick städrycket nu ikväll medan Robban gjorde mat - lasange <3 Jag dammsög, skura golv, damma å allt. Är helt slut nu efteråt :P

Imorgonbitti kommer Elin till mig, och lilla Lova : ) Amanda är på dagis. Har köpt lite fika (ingen ork för bak längre) som vi kan smälla i oss mohaha. Annars vet jag inte vad vi hittar på ! Ska bli kul å ses iaf : )

Bilden nedan är från igår, nu är vi inne i V 38 och längtan blir större för varje dag som går!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0