Installerad och igång! ; )

Wiho, nu är tvättmaskinen installerad. Testkör den just precis nu : ) Hoppas att den ska funka bra å göra oss nöjda!

Vi har även varit iväg med svärmor o Janne och köpt spjälsäng, det var 2 v leverans dock. Men den är "bokad" och betald av Robbans snälla mamma o janne! Tusen tack, verkligen <3 Svärmor har även fixat babynest!

Vid 17 tiden ska vi hem till Robbans systers pappa. Hans syster Sandra från Västerås är här med sina barn så vi ska käka där å så : ) ska bli mysigt! Sedan ska Robban ev iväg och partaja lite! Jag tittar nog förbi hos mamma en sväng om inte klockan blir för mycket!

Hoppas bara att min mage inte bråkar för mkt. Igår höll jag på att bryta ihop av magont! Jag har alltid haft svårt för att gå på toa och göra nr 2 och nu under graviditeten har det blivit ännu värre, trodde inte det var möjligt!! Känsliga läsare, sorry om det blir för mkt info haha ; ) Så ja, min mage är kaos just nu och det gör att hela jag mår dåligt!

Hade en jättemysig date med Elin & Verro iförrgår <3 Vi fick en hel papperskasse med bebiskläder av gulliga Elin! Supersnällt..

Ha en trevlig kväll : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0