Gillar inte att du bestämmer - dumma mage!

Redan torsdag, veckorna går snabbt trots krämpor och sömnlöshet ; ) tur det!

Det enda jag blir ledsen över är att magen verkligen styr mina dagar å mitt liv totalt just nu. Jag har svårt å sitta, gå, stå dåodå, det enda som hjälper är att lägga sig ner och "sträcka ut" magen..

Ikväll blev jag medbjuden på ljusparty av en vän jag inte träffat på hur länge som helst men kände att jag inte orkar eller kan för att magen bråkar så! : ( Hoppas att jag OCH bebis kan komma i mars istället : )

Aja det blir bättre snart : ) positiva tankar! Har varit ute å gått en sväng med mamma å hundarna, motion ska ju göra magen glad så vi får väl se om det gjorde ngn nytta ; )

Imorgon har jag o Robban varit tillsammans i 5 år, hihi <3 Känns inte som såå länge! Vi har inte planerat ngt speciellt! Men ngt mysigt måste vi ju hitta på ( :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0