Föräldragrupp del 2 : )

Nyss hemkomna från föräldragruppen. Idag pratade vi om hur en förlossning kan gå till, olika sorters smärtlindring mm. Väldigt nyttig info tyckte vi : )

Jag kommer inte bestämma mig för ngn smärtlindring stenhårt utan tar det nog lite som det kommer. Akupunktur vill jag dock testa där i början...

Lustgasen är jag inte så sugen på som jag känner nu (knäppt tänker nog de flesta för alla verkar älska just lustgas haha). Men jag har så himla lätt för att bli yr och illamående och jag vill verkligen inte bli det när jag ligger där! Men ja, som sagt vi får se hur det känns då och där!! : ) späääännandeee!

Bebis var hur livlig som helst medan vi satt där, hihi - bästa jag vet även om det gör lite ont ibland!

Annars har det varit rätt lugnt idag, var ute å gick en promenad med mamma och min bror på dan. Först var det skönt men efter en stund börja det blåsa så kallt "/

Nu ligger jag i badet - ovanligt va? ; ) Ska duscha av mig snart sen tänker jag lägga mig i sängen och titta på tv resten av kvällen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0