: )

Godmorgon! Skaplig natt har det varit, sovit lite mer än vanligt tror jag. Vaknade vid halv 5 och var vaken till 6-6:30 innan jag lyckades somna om till typ 10:00!

Igår var jag på stan med Sandra å barnen, mysigt! Vi kikade runt, fikade och pratade mkt om förlossningen! Sandra är galen, hon har fött barn 2 ggr utan smärtlindring och det är det bästa hon vet haha. Hon vill inte ha fler barn nu men hon vill gärna föda igen! :O Skönt med folk som tycker så oxå iofs haha, bara vääldigt ovanligt :D

Efter det så gick jag till mamma en sväng o fick lite mat. Sen hämta Robban upp mig där å vi åkte ut till hans mamma å Janne. Hans mamma ska opereras idag (foten) så vi tog en fika å umgicks lite då hon ville att vi skulle komma ut! Robbans syster Becca var där också! Slutade mest med att alla satt som nötter med sina mobiler och försökte utklassa varandra i ordjakten haha!

Idag SKA jag stryka upp gardinerna haha, drar mig verkligen för det! Köpte sånadär band igår på stan och imorse när jag sprang runt å letade efter nässpray som en galning i varenda låda så hittade jag ett oöppnat paket med såna remsor till gardinerna - typiskt!

Riktigt stolt över min älskling är jag också! Han har varit snusfri 1 vecka och 1 dag idag! Jag har inte ens tänkt på det förrän idag då det slog mig att jag inte sett nåt snus på länge. Frågade och då sken han upp som en sol och sa "DU HAR JU INTE ENS MÄRKT NÅT :D". Kanske borde jag ha anat ngt då han vräkt i sig godis som han annars inte äter och varit sugen på chips varje kväll haha!! <3



Kommentarer
Carro

Hahaha hejja Robban!!

Svar: Haha yees! Han är jätteduktig : )
Emelie

2013-01-17 @ 12:47:08
• Amanda •

Haha ja dt är inte lätt att sluta med beroenden, man erstätter oftast de med något annat, men va kul att han försöker hoppas han lyckas :D

Svar: Haha ja! Han äter mer än vanligt kan jag lova :D han brukar inte gilla godis, det är jag som är godisråttan i detta hus men det har ändrats en aning nu haha! Men han har klarat sig utan snus iaf min duktiga <3 :D
Emelie

2013-01-18 @ 00:47:32
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0