Boring day!

Varit en riktigt seg dag - bläh! Jag har svårt att ta det lugnt å inte göra nånting på en hel dag, blir på dåligt humör.

Nu på kvällen gick vi iallafall till mamma där vi åt tacos med henne och brorsan. Det höjde humöret lite : )

Imorgon bitti ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande - så irriterande. Jag ska ha barn om några veckor liksom!! Men för att få ngn ersättning så måste jag. Undra vad dom ens kommer säga när dom ser att jag är höggravid liksom?! Aja..

Sen har jag några viktiga samtal att ringa. Bl.a. Försäkringskassan, har ju inte fixat detta med föräldrapenning än :S Fattar nada så behöver hjälp med det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0