Better day!

Idag är humöret lite bättre och det är jag glad för! : ) hade en riktigt kass dag igår!

Har varit igång hela dan känns det som, men jag vet inte riktigt vad jag gjort förutom att städa bort julen :b äntligen är den barrande granen utkastad! När Robban kom hem åkte han med ett lass till returpunkten och jag lagade mat - Köttbullar, potatis och gräddsås!

Och nu har jag precis slängt mig i badet! Det är typ dagens avkoppling och avslappning för mig. Annars har jag väldigt svårt å vara still...

Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen. Ser inte fram emot att träffa henne, som vanligt! Men jag ser fram emot att höra mitt lilla pyres hjärta slå <3 det är höjdpunkten med besöket!!

På torsdag börjar vattengympan igen! Har tänkt att jag ska dit..



Kommentarer
Sarah Fredriksson

Vilken bm har du? Hoppas allt gick bra! :)

2013-01-09 @ 16:20:45
URL: http://sarahan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0