Barnmorskan : )

Besöket hos barnmorskan gick bra. Hon var faktiskt trevlig idag ; ) så det var ju trevligt!

Vi lyssnade på bebis hjärta, och ibörjan blev h*n helvild i magen så hjärtslagen gick upp rätt högt så min barnmorska lyssnade längre än vanligt för att se att det gick ner till normalt och sedan stannade där när bebis lugnade ner sig och det gjorde det, som tur var! : ) Hon sa att de kan bli lite stressade när man lyssnar å har sig!

Bebis är fixerad, ej ruckbar! Så nu är h*n fast ; ) hihi. Och allt annat såg bra ut!

Bm frågade om vi hade börjat packa väskan till förlossningen osv. Det har vi inte och tanken slog mig att vi verkligen är nära nu, helt sjukt! Så dags att börja tänka på såna saker som väskan mm!!

När Robban slutade så åkte vi till Ikea och köpte en byrå som bebis ska ha sina kläder i, han håller på å sätter ihop den nu och jag har precis lagt mig i sängen, dyngtrött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0