Babynest!

Det här fina babynestet fick vi av Robbans mamma igår! Superfint <3



Kommentarer
• Amanda •

Åh va fint :) ha med den till BB de är perfekta att ha i plastsängen!

Svar: Ja visst var det mysigt! : ) Hm ja jag tänkte på det, men när vi var på föräldragrupp så sa bm att man INTE fick ha för mkt packning med sig, bara som ett handbagage mm så då tänkte jag typ jahopp då var det kört då haha! Men kanske smyger med det ändå ; )
Emelie

2013-01-25 @ 19:33:43
URL: http://anpluscj.blogg.se/
• Amanda •

haha men den var såå värd att ha med ni kan ju alltid ha den i bilen och hämta ifall ni känner det dagen efter eller så :). Vi vart ju kvar i 4 dygn så den var guldvärd och något som han sen kände igen när vi kom hem.. :)

Svar: Ja jag ska ta med det : ) dom får väl säga till om det blir "för mkt" :b Gillar Adrian sitt nest? Sover han i sin säng på nätterna förresten? Kram
Emelie

2013-01-26 @ 19:03:20
URL: http://anpluscj.blogg.se/
• Amanda •

Njae i början sov han i den hela tiden sen efter några veckor inte alls och nu har jag honom i den när vi är i soffan så han inte rullar ner den funkar men inte favoritplatsen. Ja första passet sen sover han hos oss pga lathet från mig orkar inte kliva upp amma och lägga ner han i sängen få han att fortsätta sova och sen själv kunna somna om... Hehe får definitivt mer sömn med honom bredvid och man sover faktiskt försiktigt ochrrullar inte över sitt barn även fast man var nojig över det. Någon gång när jag känt att jag/vi velat ha sängen för oss själva har han fått sova i sin säng :)

2013-01-26 @ 22:47:47
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0