- Lilla mami <3

Är helt slut idag! Sov hos mamma inatt för att jag skulle följa med henne till sjukhuset redan 6:30 imorse. Hon har stelopererat sin stortå idag som hon haft problem med vääldigt länge! Hon hade tydligen kraftig artros och läkaren hade fått "kapa av" en bit av tån för att få bort allt - usch! Så nu är hon ett enda stort gipspaket hoppandes på kryckor hehe.

Jag hade iaf tänkt att vänta på sjukhuset då op inte skulle ta så lång tid men blev hemskickad å tur var det för op gick hyfsat fort men hon var ändå tvungen att stanna kvar för att prata med läkare, röntgas mm, så hon var inte klar förrän runt 15-tiden!

Jag har hunnit sova 2 timmar iallafall, varit hos min löneassistent o fixat med pappren till A-kassan och blir dem inte nöjda nuu, så finns det faktiskt inte mer papper å ge dem! Min löneassistent blir typ galen på dem å tänker ringa upp den imorgon hehe..

Nu har jag efter ett varmt bad, lagt mig på sängen en stund för å vila. 2 timmars sömn inatt och det lilla på morgonen känns inte tillräckligt. Kanske slumrar en stund till hehe..

Längtar efter pluttisen i magen! <3 Jag tycker btw att min mage är jättestor nu men när folk frågar när jag ska ha och jag berättar att jag är i v 38 så säger folk typ "Men guud, det är ju snart. Du har ingen stor mage du" haha sjukt att man tycker så olika ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0