Våran dag!

Idag har jag å skruttan varit ute på långpromenad med mamma och hundarna. Efter promenaden gick vi hem till mamma/mormor och hon lagade supergod lunch till oss : ) När Robban slutade jobbet kom han förbi och sen gick vi hem tillsammans.

Robban håller på å bli sjuk : ( genomförkyld å ser helt matt ut. Hoppas jag å tuva klarar oss!! Och hoppas Robban slipper feber...

Helgen var bra, ganska lugn! Rikard, Angelica och deras Felicia (född på lucia) kom till oss i lördagskväll. Vi kollade på melodifestivalen och käka ost å kex - trevlans : )

Robban är å handlar en sväng, nässpray till oss båda hehe. Min nästäppa släppte ju inte efter förlossningen så jag borde väl typ söka för det då jag använt nässpray i 9 månader och verkligen inte kan sluta!! Måste även söka för att jag fått extrem klåda i hårbotten, utslag på kroppen mm?! Trodde det bara var ngn allergisk reaktion på ngt men det försvinner ej och dyker upp nya utslag hela tiden? Skitjobbigt...

Tuvas mage verkar iaf bättre sen vi bytte ersättning. Nu har hon bajsat 1 gång varje dag iaf sen vi bytte men hon får kämpa en del. Ska till BVC på torsdag så ska fråga lite om allt då : )

Trevlig kväll på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0