Lyckorus!

Snacka om lyckorus som far genom kroppen hela tiden. Jag kan inte förstå att vår lilla Tuva verkligen är vår, att det är hon som legat där inne i magen under alla dessa veckor <3

Robban har verkligen gått in i rollen som pappa och det är så härligt att se honom & Tuva tillsammans - mina bästa älsklingar!

Vi kom hem igår eftermiddag. Riktigt skönt att komma hem till sitt eget!! Robbans mamma, syster och J kom förbi. Runt 23 la vi oss i sängen å försökte sova. Jag har väl iaf sovit runt 2 h skulle jag tro, mer än senaste dygnen så jag är nöjd haha! Tuva har varit på rätt gott humör under natten, ätit och bajsat mest! Men just nu går Robban omkring med henne lite då hon är kinkig. Som sagt, skönt att vara hemma men även lite läskigt : )

Tack för alla grattishälsningar, ska komma igång med uppdateringar vi ska bara landa lite : )




Kommentarer
Camilla

Åh längtar tills jag får träffa henne:) Hon är jätte fin!Hoppas förlossningen gick bra och att ni alla mår bra nu<3

Svar: Du kan ju komma upp nån dag i veckan om du vill efter jobbet eller på lunchen eller vad som : ) Vi får höras av! Kram
Emelie

2013-02-08 @ 07:31:55
URL: http://www.minunderbara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0