Första dagen !

Även denna dag har passerat snart och också den vääldigt fort! Mötte upp Elin och tjejerna på stan runt 11 (skulle eg varit där vid 10:30 men det här med att passa tider och ha barn kan vara lite svårt ibland hihi) men det kommer nog med tiden, när man fått rutin på allt!

Elin köpte jättesöta och fina kläder till Amanda. Jag köpte endast en ny snutte/kanin till Tuva då Vidar (hunden) bet sönder den jag köpt för länge sen innan hon ens hann få den - monsterhund!!

Sen åt vi lite lunch, Tuva sov sig igenom hela vistelsen på stan så det var skönt. Det var ju trots allt första "utflykten" och jag var lite spänd på allt, trappor, rulltrappor, tänk om hon blir hysteriskt ledsen osv, men det gick bra : ))

Sedan gick vi hem till oss en sväng. När dom sedan åkte hem så la jag mig bredvid Tuva och vilade tills Robban kom hem - mys!! <3

Mår lite konstigt, illamående, yr och huvudvärk! Jag tror det är pga medicinen som ska "avstanna" mjölken etc. Kräktes även inatt. Men mjölken verkar ha sinat nu så jag tänker faktiskt inte ta tabletterna mer! Ska ringa BB imorgon och kolla så att det är ok att jag slutar, men det borde det vara...

Imorgon ska jag påbörja förlossningsberättelsen! : )



Kommentarer
Sanna Fuentes

åå så söt =D Grattis =D

Svar: Hihi, tack!! : ))
Emelie

2013-02-22 @ 00:06:32
URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0