Då var helgen snart slut - igen! : )

Redan söndag! Helgerna går så himla fort - tyvärr! Fast det gör ju iofs veckorna också..

Ifredags var Robban ute å käkade å bowlade och jag hade myskväll med mamma och min bror. Vi åt räkor, ost å kex , pratade och tittade på tv : ) och på förmiddagen var jag på mitt gamla jobb å hälsade på, alltid lika härligt! Saknar både kollegor & barn <3

Igår satt jag på akuten med mamma heela dan med hennes opererade fot. Sjukt mkt folk å lång väntetid. Jag åkte hemåt efter 5 timmar, handlade å så och sen ringde mamma efter ca 4 timmar så då åkte vi å hämtade henne. Lider med henne, smärtan blev bättre när de ändrade gipset, det satt för hårt. Men nu har hon åkt på feber å halsont också..

Idag har vi varit hos Robbans mamma åh Janne. Tog en fika och så fick vi de söta kläderna hon stickat till bebis, ska visa er när jag tagit kort : )

Jag & Robban har legat å kollat gamla avsnitt av One tree hill och myst sen vi kom hem och nu börja han med maten medan jag la mig i ett varmt bad! Bebis är lite lugn idag och att bada brukar få fart på h*n så får se om det händer nåt!?

Stort lycka till önskar jag Sandra & hennes pojkvän som idag blir igångsatta och snart har sin lilla skatt hos sig!! Och grattis till min barndomsvän Jonna som nu fått sin lilla son : ) Jag läängtar tills det är våran tur!! Hihi..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0