BVC - lillan växer så det knakar!

Åh vad Tuva växer, mammas älskling! Idag vägde hon 3980 gram och var ca 54 cm lång! Ngt kortare tror jag, hon låg inte still så mätningen blev sådär tyckte jag! Sist vi var på BVC var den 18/2 och då vägde hon 3590 så det var nästan 400 gram upp idag : )

Efter Bvc gick vi på stan en sväng med mamma. Tog en fika, handlade lite på Apoteket bl.a. En Dr Brown nappflaska! Och så kunde jag inte motstå att köpa en "tunika" med tights till Tuva ( :

Sen hade jag tid på VC. Jag har ju fått som utslag lite här å där på kroppen sen Tuva kom, kliar som bara den ibland! Men hon jag var hos kunde inte säga vad det var och alla läkare var upptagna idag så jag ska träffa läkare imorgon kl 10 istället! Hoppas få ngt svar / hjälp då! Mamma ska passa Tuva här hemma sålänge, tack <3

Nehe, försöka få lite sömn nu.. hoppas på en bra & lugn natt <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0