Barnmorskan om ett tag!

Idag vid 13:30 har jag tid hos barnmorskan! Känns väldigt bra att jag har tid just idag för jag är lite orolig över vissa saker. Har senaste veckan börjat undra om jag läcker fostervatten?! Och sen så har bebis varit så lugn igår och änsålänge idag. Har känt h*n men så diffust åh lite!! You know me, orolig för allt! Men det där med fostervattnet bör väl kollas upp, man ska ju inte gå för länge pga infektionsrisk om vattnet "börjat" gå vad jag har förstått iaf?!

Sovit som en kratta, men det är väl för att jag legat och känt efter hela natten! Ligger i ett bad nu sen ska jag upp å börja packa väskan som ska med till förlossningen! Har inte "orkat" göra det än men känner att det kanske är en bra idé att göra det nu iallafall..

Stort Grattis till Sandra & Andreas som fick en sååå söt son igår/inatt! All lycka till er : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0