Är det på gång eller inte?! Hmm

Jag är helt slut! Har haft ganska regelbundna värkar sen igårkväll. Om detta bara är förvärkar som kan hålla på läänge innan FL startar så vet jag inte riktigt hur jag ska stå ut! För det gör jävligt ont när "värkarna" kommer "/

Klockade dem lite igårkväll och då var det mellan 7-10 min mellan dem, typ. Gör det nu igen och nu är det ca 9 min.

Tror även att slemproppen håller på å lossnar, lite i taget! Ska försöka sova en stund (känns dock omöjligt). Sen ska jag ringa förlossningen å se vad dom säger!



Kommentarer
• Amanda •

Stort grattis till prinsessan :D

Svar: Tack :D
Emelie

2013-02-06 @ 01:09:50
URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0