2 veckor av lycka <3

Idag kl 20:45 så blev våran älskade lilla Tuva 2 veckor - herregud! Det går för fort. Idag hade vi tid på BVC för vägning å mätning. Vi var väldigt spända på vägningen samtidigt som vi kände att "Nu måste hon ha gått upp". Och det hade hon, 270 gram på en vecka så nu ligger hon över födelsevikten! Hon väger nu 3590 gram - mammas stora tjej! Och 2 cm längre hade hon blivit!

Robbans 10 dagar har nu passerat, han börjar jobba imorgon igen och jag å tuva är ledsna : ( hehe. Nerå men det känns tråkigt. Det har varit 10 underbara, mysiga dagar tillsammans! Skönt att det snart är helg igen iallafall, då får vi vara tillsammans igen alla 3! Vi kommer sakna dig imorgon å vänta på att klockan ska slå fyra <3

Vi får iallafall annat bra sällskap, vi ska träffa Elin, Amanda åh Lova på stan på fm. Det blir mysigt : )

Älskade Tuva, känslorna jag känner går inte beskriva i ord! Du är det finaste som finns, det finns stunder då jag fortfarande inte kan förstå att du är våran egna lilla tjej, att du är vår dotter, att vi skapat dig! Jag är så lycklig, du är det bästa som hänt mig / oss. Ibland när jag tittar på dig så rinner tårarna nerför mina kinder, lyckotårar! Du är ren lycka... Och jag älskar dig mer än allt!

Och Robban, världens bästa sambo/pojkvän och pappa! Mina känslor för dig har bara blivit starkare sen vår lilla dotter kom. Jag älskar dig, beundrar dig och vill alltid vara med dig!



Kommentarer
Carro

Fint skrivet :)

Svar: <3
Emelie

2013-02-20 @ 08:00:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0