- Bm besöket!

Uppdatering om besöket hos bm. Det gick bra. Men eftersom jag hade misstankar om fostervattnet så fick vi åka upp till förlossningen. En läkare gjorde en gynundersökning (bläh, dont like it) och så kollade hon med ultraljud. Det fanns gott om fostervatten och hon kunde inte se att jag "läckte" ngt nu iallafall! Fick ligga å mäta kurva också och det såg med bra ut - pustar ut!

Väl hemma så hade jag iallafall "läckt" ngt igen så till o med byxorna var blöta?! Men ja, vattniga flytningar är tydligen vanligt såhär i slutet å eftersom dom kollat så kan jag ju bara lita på att allt är som det ska! Känns bara så skumt :S Det som kommer är precis som vatten iallafall... Äckel info haha! Men här är vi brutalt ärliga ;P

Ligger i badet igen, sen ska jag nog slänga mig framför tv:n och vila å titta lite på One tree Hill! Robban är på bio med jobbet!

Känns som jag ska somna nästan så lika bra att duscha av sig o kliva upp : )



Kommentarer
Johanna

Hej. Hittade in till dig när jag surfade runt på en annan blogg. Grattis till bebis i magen, inte långt kvar nu : )

Kan det inte vara så att bebis trycker på din blåsa så det läcker? Hade en kompis som läckte hur mycket som helst en gång och hon trodde att det var fostervatten. Hon åkte till förlossningen för att kolla och då visade det sig att bebis tryckt på blåsan så hon kissat på sig : )

2013-02-04 @ 22:01:18
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0