Vill må bra nuu!!

Idag hade jag egentligen Efterkontroll hos barnmorskan men jag mår fortfarande inget bra. Yrseln sitter i och illamåendet kommer å går så jag avbokade efterkontrollen och bokade en ny tid samtidigt! Så det blir den 14 maj istället!

Förstår inte vad det är med mig? Magen är också helt knas. Ihelgen har jag testat att äta "vanlig kost" alltså inte lchf för att se om det skulle göra ngn skillnad men icke. Känns iofs skönt då jag verkligen vill fortsätta med lchf

MEEN JAG VILL MÅ BRA NU!!! : (



Kommentarer
Johanna

Men du måste ju kolla upp det där : ( Låter inge bra...
Kram på dig

2013-04-30 @ 23:12:59
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0