Usch för kommande vaccination!

Känns så himla bra med Tuvas sovrutiner just nu. Att det just har börjat bli rutin på det hela liksom. Innan sov hon lite hursomhelst och mellan oss i sängen i sitt babynest men nu senaste månaden så har hon somnat mellan 19:30-20:30 varje kväll, i sin säng! : ) Det känns stort hihi. Och så kan det gå 7-8 timmar (kanske mer om jag slutar vara en hönsmamma) innan hon äter! Hon börjar verkligen bli stor, hon är liksom 3 månader snart! Vart tar tiden vägen??

På torsdag är det dags för vaccination : ( usch. Jag är orolig o ser inte alls fram emot det! Robban ska som tur är följa med och det är nog han som får vara mest delaktig faktiskt! Jag kommer antagligen gråta lika mkt som tuva! Hoppas hon slipper feber iallafall.

Innan BVC ska jag möta upp Elin en tjej och hennes lilla flicka som vi var på samma föräldragrupp som innan Tuva kom och nu hamna vi i samma föräldragrupp som BVC satt ihop : ) Ska bli kul! Vi har även gått på samma gymnasium, men det vet jag inte om hon vet, vi gick olika program!! : )

På Valborg ska vi umgås med Angelica, Rickard, Max och deras lilla tjej Felicia! Käka och sen blir det att titta på ngn brasa. Skulle även vilja hinna träffa Elinpelin och Mli men vi får se vad som hinns med denna veckan och vilka som kan & vill ses ; )

Ihelgen om Tuva mår bra osv så åker vi nog till Robbans syster med familj i Västerås!

Bilden nedan är från imorse när vi käka frulle på balkongen! : ) Tuva joina oss i babysittern!



Kommentarer
Carro

Du kan träffa mig på första maj kanske? :) jag åker ikväll o sen åker jag tillbax 1 maj på eftermiddagen/kvällen..

2013-04-30 @ 06:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0