Ingen bra dag!

Blä vilken dålig dag det varit idag! Känt mig låg av flera anledningar som jag inte riktigt kan ta upp här. Kan bara säga att jag är trött på att bli besviken gång på gång! Hur kan man låta sig bli en helt annan människa för att man träffar en ny partner? Jag känner inte igen dig, och även om jag är glad för din skull, att du efter så många år träffat ngn och förhoppningsvis är lycklig? Så kan jag inte låta bli att bli arg & ledsen över hur allt har förändrats - till så mkt sämre...jag hoppas att du inser snart..

Tuva somnade vid ca 20:20 i sin egen säng (wiho hihi) och vi väckte henne runt 23:30 för lite mat och nu har hon somnat om igen. Det var likadant igårkväll. Får se hur länge hon sover nu innan hon vill ha mat igen : ) älsklingskrutt!! <3

Jag & Robban har ätit god mat och tittat på Irene Huss och nu är det snart godnatt!



Kommentarer
Johanna

Hoppas du känner dig bättre snart. Tur att du har din fina lilla familj : )

Kram på dig

2013-04-16 @ 06:56:36
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0