Hinner inte..

Jag hinner inte med bloggen! Och när jag väl gör det så fungerar inte blogg-appen och då lägger jag ner direkt ;b

Mår inte bra just nu! Har varit yr och illamående i 4 dar nu. Ingen aning om varför men det är sjukt jobbigt! Helst vill jag bara vara liggande då det snurrar lite mindre i huvudet då, men det går ju inte när man har en liten bebis att pyssla om och vara till lags hela dagarna ; ) Jag hoppas på att må bra imorgon (eller inatt) när jag vaknar!!

Tuva har varit lite off när det gäller mat idag, inte ätit så bra och blivit hysterisk några ggr när man gett henne flaskan?! Fråga mig inte varför. Magen?! Hon somnade straxt efter 20 iaf så får se när hon vaknar å är hungrig igen..

Imorgon ska jag äntligen äntligen klippa mig! Ska bli så skönt! Samtidigt får jag lite ångest då jag bestämt mig för att ALLT slitet ska bort = Jag kommer bli korthårig!! Buhu : (

Helgen som var spenderades i Sthlm. Ifredags umgicks vi lite med min kära släkt! På lördagen blev det tjejfest hos Carro, mkt lyckat! Och sjukt, haha! Mådde som jag förtjäna dagen efter..

Nahepp, sova lite nu. Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0