2 månader!

Min lilla groda blev hela 2 månader igår <3




Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Ojoj vilken sötnos :D Och vad hår han har, våran Elton har ju också en hel del.. får se om det stannar kvar bara ;) Har din tappat något? Någon kalfläck sådär brukar ju vara vanligt :P

och angående efterkontroll. Det är förjävligt att det ska göra så ont, för kopparspiral är ju annars det BÄSTA, slippa hormoner och skit.. Får se hur jag gör också.. velar också litegrann just nu :/

Kram och trevlig kväll :D

Svar: Hehe ja, hon har endel hår : ) tråkiga är bara att hon börjar få en kal fläck i bakhuvudet nu :P men det växer väl ut igen!
Ja fy!! Jag ska på efterkontroll på tisdag. Ångest! Får se hur jag gör med spiralen "/ vill ju!! Kram till dig å fina lilla Elton!!
Emelie

2013-04-24 @ 19:18:20
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0