- poff - så var denna dag förbi!

Den här dagen bara susa förbi fort som attan! Vid 12 mötte jag och Tuva upp Angelica och Felicia för en promenad - väldigt trevligt och skönt då vädret är helt underbart just nu!! Vi stannade på Halvars som öppnade häromdan, A tog en glass men jag är stenhård med min kost så för mig blev det en cola zero ; )

Efter promenaden så mötte jag upp Sandra och grabbarna för att åka ut till stallet (där Robbans mamma bor). Dom skulle grilla i stallet så vi blev också dit bjudna. Robban kom också dit efter jobbet! Så vi var inte hemma här förrän 18 och då börja jag tvätta : )

Nu ligger jag i badet medan tvätten hänger på tork!! Tuva har varit lite ledsen en stund, magen? Jag vet inte!! Men nu har hon somnat i pappas famn..

Robban är typ sjuk, förkyld och hängig och jag känner att min hals börjar spöka "/ vi får inte bli sjuka!! Åh jag vill inte att Tuva ska bli smittad, hon verkar dock lite snorig : ( suck ..

Jaja vi hörs snart!



Kommentarer
Johanna

Ja el hur, dagarna bara flyger iväg : (

2013-04-06 @ 20:42:40
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillahjartaat.blogg.se

I väntan på dig <3

RSS 2.0